اینجا همه جشن میگیرند

هر آنچه برای گرفتن یک جشن عروسی .. تولد و... به آن نیاز دارید

اینجا همه جشن میگیرند

هر آنچه برای گرفتن یک جشن عروسی .. تولد و... به آن نیاز دارید

چرا بعضی زنان جذب مردان نا اهل می شوند

در اینجا سعی می کنیم به این پرسش پاسخ دهیم که چرا بعضی زنان جذب مردان نااهل می شوند و تمایل کمتری به مردهای خوش قلب و دوست داشتنی دارند؟ مردان نااهل از شگردهایی استفاده می کنند که به طور غریزی زنان با آنها احساس آرامش و امنیت می کنند. مردان خوب باید این فرمول ها را رعایت کنند وگرنه


اعتماد به نفس  :   برای ما زنها مهم نیست با چه کلکی تمرین اعتماد به نفس می کنید: جلو آینه بایستید و حرف ها و حرکات خود را تمرین کنید، زنان روبروی خود را با دماغ های بسیار زشت تصور کنید یا.. به هر حال باید حرکات شما سرشار از اعتماد به نفس باشد

 منم منم ، من، من  :   قهرمان هر داستانی نباشید و پشت سر هم از خودتان و خاصیت های خودتان حرف نزنید که ما  ظرف ۶۰ ثانیه متوجه می شویم پشت چه شخصیت ضعیفی پنهان شدید.

غُرغُرو نباشید  :   قبل از هر چیز خوب است بدانید که غُر زدن و آه و ناله اصلا خوب نیست...برای خواندن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید.

جشن انگور را که به زودی برگزار می شود را از دست ندهید

تا حالا چیزی در مورد جشن انگور شنیده بودید ؟ این جشن یکی از مراسم بسیار جالب در آذربایجان مخصوصآ شهر ارومیه هست که مسلمانان به آن "شانادر" و مسیحیان "اوشانا" می گویند.این مراسم با شکوه که همراه با رقص و آواز های آذربایجانی همراه است،معمولاً در اواخر شهریور که انگور ها کاملاً می رسد برگزار می شود.... ادامه ی این مقاله را که توسط حسین ذوالفقاری قوشچی، محقق و پژوهشگر، تهیه شده و مکان و زمان دقیق آن را از اینجا در وب سایت جشنامه بخوانید.

صبحانه ی فانتزی با سوسیس و تخم مرغ


این روزها تزئین کردنِ غذا خیلی پر طرفدار شده و تقریباً به یه هنر تبدیل شده.این ویدئو هم یک صبحانه ی خوشمزه با ظاهر فانتزی داره که می تونید با اون خانوادتونو سورپرایز کنید.برای دیدن ویدئوی کامل آن اینجا کلیک کنید  -----نوش جان----

روز قبل از عروسی چی نخوریم؟



تا حالا این را میدانستید که غذاهایی هستند که روز قبل از عروسی نباید بخورید تا بتوانید در بزرگ ترین روز زندگیتان بهترین شرایط روحی و جسمی را داشته باشید؟

چهار مورد است که به هیچ عنوان نباید آنها را روز قبل عروسی بخورید.برای خواندن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید ودر وب سایت جشنامه بخوانید.

کشیدن خط چشم حرفه ای برای مبتدی ها

با این روش ،دیگه برای کشیدن خط چشم نه وقت زیادی لازمه و نه کثیف کاری میشه .خیلی ساده خط چشمِ خوب و حرفه ای می کشید.برای دیدن کلیپِ آموزشیِ کامل آن اینجا کلیک کنید تا به وب سایت جشنامه وارد شوید .