اینجا همه جشن میگیرند

هر آنچه برای گرفتن یک جشن عروسی .. تولد و... به آن نیاز دارید

اینجا همه جشن میگیرند

هر آنچه برای گرفتن یک جشن عروسی .. تولد و... به آن نیاز دارید

مواد غذایی که باید با تبر ببرید


بسیاری از متخصص ها بر این باورند که منع کردنِ خودتان از خوردن غذای بخصوصی اصلاً درست نیست.برای مثال دسر ها را می توانید هر از گاهی بخورید ولی بعضی غذاها را واقعاً باید به آنها "خداحافظ  برای همیشه" بگوئید.بخصوص اگر می خواهید لاغر شوید.

از اینجا بخوانید تا با 7 ماده ی غذایی که اگر رژیمِ لاغری دارید و می خواهید وزن کم کنید، باید آنها را از ریشه با تبر ببرید ! آشنا شوید.






احمقانه ترین و خنده دار ترین مدل های مو


خیلی خب! خبر خوب اینه که همین الان که شما نشستید و دارید این مطلب  رو می خونید، عده ی زیادی آدم در دنیا بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت و جنگولک بازی هستن که ما رو شاد کنن و برای لحظاتی هم که شده، به خودمون امیدوار باشیم و بخندیم! خدا خیرشون بده! ما که راضی هستیم!

هر کسی یه جور مشغول انجام این وظیفه ی خطیره! بعضی ها جوک میسازن، بعضی ها فیلم طنز و یا مطلب طنز میسازن، بعضی ها هم خودشون میشن جوک!

اگر باور نمی کنید، این مدل موها رو ببینید و خودتون قضاوت کنید

برای دیدن عکسها اینجا کلیک کنید 






در تمام دوران خانم ها سعی کردند نظر مردان را به خود جلب کنند و البته همیشه هم موفق بوده و هستند ! ولی خانم ها برای اینکه بصورت 100 درصد تضمینی ! به خواسته شان برسند چند نکته ی ظریف و حیاتی رو باید بدونند.مطمئناً شما هم دوست ندارید در نظر مردان بد جلوه کنید.

پس با این مقاله همراه باشید تا 10 تا از اشتباه هایِ آرایشی که از نظر مرد ها اصلاً جذاب نیست را به شما بگوئیم.

ادامه مطلب اینجا





اگر جوش سر سیاه دارید بخوانید


جوش‌های سرسیاه فولیکول‌هایی هستند که منافذ آنها بیش از حد باز است. این منافذ با چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست پر شده‌اند. این جوش ها مشکل شایعی در بین نوجوانان به خصوص افرادی که پوست چرب دارند، به شمار می روند. جوش های سرسیاه را می توان اولین مرحله آکنه نامید.


در ادامه ی مقاله چند توصیه برای جلوگیری از ایجاد آنها و چند درمان خانگیِ موثر را بخوانید تا بتوانید برای همیشه از شر آنها خلاص شوید


ادامه ی مطلب در اینجا






می دونستید تنها نخوردن برنج موجب کاهش وزن نمی شود ؟


خوشبختانه ( برای آدم های چاق،متاسفانه) در غذاهای اصیل و سنتی ایرانی،غذاهای خیلی خوشمزه ای وجود داره که وقتی جلویتان می گذارند یک دلِ سنگ و اراده ی آهنین می خواهد تا بتوانید به آن "نه" بگوئید.که اکثر آنها هم همراه  با برنج هستند. در کنار این ها خیلی از کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند برنج نمی‌خورند اما به جای برنج، خورشت ها را خالی یا با نان می‌خورند و فکر می‌کنند کالری کمتری دریافت کرده‌اند و می‌توانند با این روش لاغر شوند. اگر شما هم جزو این گروه هستید پس از خواندن این مطلب به اشتباهات خود پی می‌برید

با ادامه ی مطلب در اینجا همراه شوید.